Zenekari fotók
Az On Atlas’ Shoulders új albumának részeként örömömre szolgált, hogy elkészíthettem egy sor hangulatos és kifejező portrét, valamint epikus csoportképeket a zenekarról. Célunk az volt, hogy a fotókon keresztül vizuálisan megragadhassuk a zenéjük energiáját és az új album témáját.
A zenekar teljes kreatív szabadságot adott a koncepció és a kivitelezés során. Ez a bizalom a szakértelmem iránt lehetővé tette számomra, hogy teljes mértékben megvalósítsam kreatív elképzeléseimet, és erőteljes képeken keresztül fejezzem ki a zenéjük karakterét – különösen az album témáját
A fotózáshoz fekete hátteret választottam. A nem kívánt tükröződések elkerülése érdekében a padlót moltonnal fedtem le. Egy 60×100 cm-es softboxot helyeztem a modellek fölé és mögé, előre döntve, hogy a fény ne érje közvetlenül a hátteret. Ez hangulatos holdfényes atmoszférát teremtett, és kiemelte a modellek sziluettjét. Ugyanakkor a softbox felerősítette a stúdióban ködgéppel eloszlatott füstöt is.
Másodlagos fényforrásként egy 150 cm-es Octaboxot választottam, hogy elölről megvilágítsam a modelleket és fénycsillanásokat (catchlight) hozzak létre a szemükben. A holdfényhatás fokozása érdekében egy kék szűrőt (gel) rögzítettem a lámpa és az Octabox első diffúzora közé mágnesek segítségével. Ez a fénynek hűvösebb, misztikus árnyalatot adott.
Néhány tesztfelvétel után azt tapasztaltam, hogy a modellek arca kissé laposnak tűnt. A képekhez több kontúrt és dinamizmust adva, a modellek bal oldalára helyeztem egy harmadik Pulso G fényt. Erre egy P45 keskeny sugárzású reflektort szereltem közepes méretű méhsejtráccsal, hogy a fényt pontosan az arcra irányítsam.
Néhány tesztfelvétel után azt tapasztaltam, hogy a modellek arca kissé laposnak tűnt. A képekhez több kontúrt és dinamizmust adva a modellek bal oldalára helyeztem egy harmadik Pulso G fényt. Erre egy P45 keskeny sugárzású reflektort szereltem közepes méretű méhsejtráccsal, hogy a fényt pontosan az arcra irányítsam.
Annak ellenére, hogy a harmadik fényforrás sugara keskeny volt, egy hungarocell falat helyeztem el, hogy megakadályozzam a fény hátteret érő elérését. A kamera felé fordított oldalával ellentétes oldalt feketére festettem, hogy az első fényforrás tükröződése ne essen a háttérre.
Ez jól mutatja, milyen erőteljes eredmények születhetnek, amikor a kreatív szabadság és a bizalom kéz a kézben jár.
Annak ellenére, hogy a harmadik fényforrás sugara keskeny volt, egy hungarocell falat helyeztem el, hogy megakadályozzam a fény hátteret érő elérését. A kamera felé fordított oldalával ellentétes oldalt feketére festettem, hogy az első fényforrás tükröződése ne essen a háttérre.
Ez jól mutatja, milyen erőteljes eredmények születhetnek, amikor a kreatív szabadság és a bizalom kéz a kézben jár.